mandag den 20. april 2015

Så er vi i gang

Hold nu op sikke en start, over 200 mennesker har været forbi her i fredags da jeg sendte denne blog ud i verden. Det er da en noget fantastisk start, jeg er dybt taknemlig.

Jeg er i fuld gang med at sende mit foredrag "kærlig hilsen bankrøverens datter" ud i verden. Faktisk er jeg i så fuld gang, at jeg har gjort flere ting jeg aldrig troede jeg kunne - men jeg har gjort det, fordi det er så vigtigt at få de her tabu historier frem i lyset.


Du må hjertens gerne dele min blog med alle dem du kender, for vi kan ikke tie det her tabu ihjel. Det skal frem i lyset og have en stemme, ellers æder det en op inde fra. Det ved jeg, for jeg har prøvet det på min egen krop, og jeg har set det hos rigtig mange mennesker igennem de sidste mange år.

Men jeg har brug for din hjælp til at sprede mit budskab, jeg har brug hjælp til at komme ud til mennesker. Så du kan altid dele min hjemmeside her og hvis du har brug for yderlig materiale så kan du altid skrive til mig på christina@christinasogaard.com

Jeg glæder mig til at fortælle dig min historie i morgen.

De bedste hilsner
Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar